8 Nisan 2012 Pazar

Ürün hatalı ve firma kabul etmek istemiyor

24 Kasım 2010 tarihinde KIĞILI firmasından iki adet takım elbise aldım. Daha Ürünün birini sadece 3 kez giydim ve takım elbisenin ceketinin yakasında deforme oldu firmaya götürdüm ve bana 2 yıl garantili zaten giyilmemiş belli ancak bunu incelemeye göndermemiz lazım dediler. Daha sonra bana yakada sürtünmeye bağlı deforma var bu gömlek sürtünmesi de olabilir deyip ürünü alamayacaklarını söyleyip iade ettiler. Bu görüşe katılmıyorum. Çünkü ürünü sadece 3 kez giydim  daha sonra bir kalp rahatsızlığı dolayısıyla 8 kilo verdim ve ürün bana büyük geliyor yani istesemde giyemem. Zaten ikinci ürünü kendileri daraltmak için ücretsiz tadilata aldılar. İkinci ürünü de tadilat yapalım diyorlar.   KIĞILI'nın defolu ya da depoda fazla beklemiş ürünlerini müşterilerine kampanyalı ürün diye sattığını düşünüyorum Birdahada bu firmadan kesinlikle ürün almam ve tavsiye etmem.

 

KAMİL ALAGOZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder