6 Nisan 2012 Cuma

Türk telekom alt yapısızlığı

Kasım ayında TV BU EV müracatında bulundum. Kurulum için gelindi, fakat sinyal yetersizliği yüzünden kurulum gerçekleşmedi. Bunu tekrar tekrar (2 ay boyunca) müşteri hizmetlerine bildirmeme rağmen, ve taktir edersiniz ki bunun için ciddi bir zaman ve para harcadım telefon başında, devamlı bilgilerim alınıp işlem yapılacağı ve ilgili birimlere aktarıldığı söylendi. Bu zaman içinde teknik servisin binaya gelip sinyal alt yapıyı kontrol ettikleri tarfıma söylendi. Fakat bu işlem esnasında telefonum 2 gün, intermet hattım da 9 gün boyunca devre dışı kaldı. Bunları da yeniden müşteri hizmetlerine bildirdim.
Ocak ayında 2 kere de fiziki olarak bizzat göztepedeki genel müdürlüğe gitiim , üstelik o sıralarda kar tipi yağışı da mevcut ve 60 yaşının üzerindeyim, emek harcıyorum .
Bardağı taşıran, sinirlerimi allak bullak eden son olay da şudur- TV BU EV kurulumu gerçekleşmediği halde 50 liralık kurulum ücreti faturaya yansıdı.Bunun üzerine gidip aboneliğimi iptal ettirdim. Türk telekom gibi bir şirket kendi taahütlerini yerine getiremiyorsa, ben sade vatandaş olarak ben de taahüdümü yerine getirmeyebilirim. Bunun karşılığı  151 liralık  taahüdü bozma faturası olmamalı.
Netice -hem suçlular hem güçlü

Mehmet Ali Olcay Yüce

 

1 yorum:

  1. Türk Telekom6 Nisan 2012 16:24

    Merhaba Mehmet Ali Bey, Size ulaşabileceğimiz telefon numaranızı ve şikayetinizi sosyalmedya@turktelekom.com.tr adresine iletirseniz en kısa sürede yardımcı olacağız.Teşekkürler

    YanıtlaSil