9 Nisan 2012 Pazartesi

smile adsl

[caption id="attachment_1032" align="alignleft" width="150" caption="smile"][/caption]

2007 yılından beri kullanıcısı olduğum adsl 2011 yılında dsmart eklediler abonelığin 6 ayında cihaz normal alıcı olduğu için ve hd cıhaz istedim ve sözleşmemin bitim tarihine kadar hiçbirşey yapamacaklarını o tarih geldiğinde sözleşme iptali yapacaklarını yeni sözleşme ile madur olmadan sorunun giderileceğini söylediler.
15/03/2012 tarihinde smile'yi aradım ve sözleşmemin bitmek üzere olduğunu belirttim 26/03/2012 tarihinde biteceğini ozaman aramamı söylediler bende bu tarihte aradım ve sözlemimi iptal ettirip hd cıhazlı yeni internet paketi istedim sorun bu tarihten sonra hat safhalara çıktı keşke istemeseydim 04/04/2012 tarihinde defalarca arayarak çagrı merkezinden levent beyin sayesınde kurulumu ve sözleşmeyi zorla gerçekleştirdik ve kullanıma açtırdık şimdide 07/04/2012 tarihinde sorumlusu belli olamayan iş güzar kişiler yüzünden internetim kapandı aradığım çağrı merkezi operatörleri okadar bilinçsiz ukalaca tüm cevaplar hazır pagan gibi ezberletilen kelimeleri tekrarlayıp duruyorlar şimdi sözleşme imzalandıği için çözüm üreten yok kendi hatalarını bana yıkıyorlar 72 saat içinde kullanıma açacaklarını söyleyip duruyorlar benim maduriyetim umurlarında bile değil aysonu kesecekleri fatura tutarının derdindeler.almayı düşünenlere kesinlikle ve kesinlikle almasınlar diyorum bırakın almayı adını dahı agızlarına almasınlar.

 

 

Murat Mutlu

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder