9 Nisan 2012 Pazartesi

network hediye çeki

Ağustos ya da Eylül ayında Network İstinye Park mağazasından iki gömlek satın aldım. Bunlar dan biri içime sinmemişti. Gömlek giymeden iade edilebileceği için yine de satın aldım. Sonra hiç giymeden geri Bayrampaşa İstanbul Forum şubesine götürdüm. O mağazanın iade alamayacağını bunun karşılığında 200 TL'lik hediye çeki verbileceklerini bu çekle alışveriş yapabileceğimi söylediler.

Geçen hafta mağazaya alışveriş yapmak ve çeki kullanmak için gittiğimde hediye çekim olmadan kullanamayacağımı ve 6 aylık süresi var zaten geçtiyse alışveriş yapamassınız diyorlar. Sistemlerinde gözüküyor ama olmaz diyorlar.
Müşteri hizmetlerini aradığımda "alo" diye telefonu açan bir hanımefendi aynı cevabı verdi. Aynı soruyu ona da sordum, sisteminizde gözüküyorsa kullanamaz mıyım diyorum, yapacak bir şey yok diyor.

Ayrıca bu bana verilmiş bir "hediye çeki" değil benim paramın Network firmasında bloke olduğunu gösterir bir belge. Peki ben bunu kullanamazsam bu 200TL ne olacak diye sorduğum da cevap veremiyorlar. Param neden sizin kasanızda kalsın ki diyorum yapacak bir şey yok diyor. Ortalama her yıl 1000,TL'ye yakın alışveriş yaptığımız bir marka nasıl olur da benim olan bir parayı, yakma yoluna gider

 

Oktay Günüç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder