9 Nisan 2012 Pazartesi

Medical Park Hastanesi / Sağlık

En kötü devlet hastanesi hizmeti bu hastanenin hizmetinden iyidir. Yüksek ateşten 5 gün hastanede yattım. Böyle rezillik, ilgisizlik, paracılık, ukalalık, terbiyesizlik görmedim.
Kendilerine de söyledim ; büyük konuşmayacağım ama Allah sizin hastanenize kimseyi düşürmesin.

Kımseyı hasta olarak görmüyorlar.Tek dertleri parayı alalım, gerisi önemli değil. İnsan mı İstranbulda 15 milyon var mantığındalar. Birkaç örnek vericem,


Hemşire çağırıyorum bana cevabı : Hayırdır ?

Hemşire damar yolumu değiştiriyor, diğerini çıkar dediğimde: onu da birazdan halledeyim yanımda malzeme yok diyor, tabi gelen yok. 1 saat sonra tekrar çağırıyorum ve bana  kolonyan varsa ver çıkarayım diyor.

Temizlikçi odasyı temizliyor odadaki ziyaretçime : Batırdın buraları, bir yere otur da sileyim yerleri

Ateşimi ölçülmesini istiyorum ki yatış sebebim aniden yükselen ateş. Bana gelen cevap : Katta ateş ölçme cihazı yok. Birazdan gelir deniyor ve 45 dk sonra ateşim ölçülüyor.

Hemşire ateşimi ölçmeye geliyor : Cihaz bekletiyor, sen bak bana ateşini sölersin diyip gidiyor.


Daha yazacak çok şey var ama detaylı olanını Sağlık Bakanlığına yazıcam.

 

Serkan Altuğ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder