10 Nisan 2012 Salı

Hepsiburada.com

[caption id="attachment_1049" align="alignleft" width="150" caption="hepsi"][/caption]

04 Temmuz 2011 tarihinde hepsiburada.com sitesinden 2 adet hp pavilon marka diz üstü bilgisayar siparişi verdim. Bir tanesi bir hafta olmadan bana teslim edildi. Sipariş verdiğim ikinci bilgisayar bu tarihe kadar teslim edilmedi. Defalarca müşteri hizmetlerini aramamam ve siteye mesaj göndermeme rağmen hiç bir sonuç alamadığım gibi muhattap olacak bir yetkili bile bulamadım.

Müşteri hizmetlerine bakan şahısların söylediklerimi not almak dışında yapabildiği veya yaptığı hiç bir şey yok. Kargo bilgilerini ısrarla istediğimde sadece bana teslim edilen ürünün kargo bilgileri iletildi. Ben bu kadar ilgisiz bir alışveriş sitesi görmedim.

 

mehmeta63

1 yorum:

  1. hepsi burada dan epilasyon makinası aldım ambalajı yırtık ve açılmış ürün gönderdiler.internet üzerinden alışverişim ilk ve son oldu.

    YanıtlaSil