1 Nisan 2012 Pazar

hakan çanta

2 yıl garantili diye aldıgım hakan çantayı beslenbeyi 3 ay kullandım kenar fitilleri atınca aldıgım yere geri verdim garantili diye aldıgım yer hakan çantaya geri yolladı 1 hafta sonra çantam geri geldi  ben firmayla telefon görüşmesi yaptım  bana şikayetinizi bir not yazıp bize kargoyla yollayın dediler ne gerekiyosa  yapalım bende yolladım 1 hafta sonra çanta gene geri geldi gene hiç bir şey yapılmadan gönderildi  neymiş kullanma talımatında yıkanmaz diye bi şey varmiş oysa kullanma talımatında makınada yıkamayın deniliyo bende makınaya atmadım zaten lif le elimde yıkadım  yetkililere sesleniyorum 80 tl aldıgım çantayı 3 ay kullanıp çöpemi atıyım?

 

Zühre

1 yorum:

  1. benim annemde bana hakan çanta aldı ama hiç iyi çıkmadı biz bu çantayı degiştirmek istedik ama firma bize hiç yardımcı olmadı.

    YanıtlaSil