18 Nisan 2012 Çarşamba

GARANTİ

fiat2011 yılı 6. ayında trafiğe çıkmış daha 8300 km de fiat fiorino araç aldım .fiatı sitesine baktım 3 yıl veya 150 bin km kapsamında yazıyordu.bende hen daha ilk 10 bin km bakımını yaptırmak hemde çok bariz bir şekilde belli olan yolcu hava yastığı köşelerinde oluşan plastık eğilmelerini bu eğilme nedeni ile oluşan boşluklardan dolayı köşerden hafifçe bastılınca oluşan haraketliliğin giderilmesi toğpido kapağında kapanma sorunu ve plastik eğilmesinin düzeltimesi veya değiştilmesi,arka emniyet kemerinin yolcu indikten sonra geri sarmamasından kaynaklı olarak kapıya sıkışarak deforma olmasının düzeltilesi için fiat bornova yetkili servisi aliberti enrikoya gittim. oradakı servis kabul elamanı özür dileyerek aracımı servise aldı butun bunların giderileceğini söyledi anca 3 gün sonra aradığında aracımın periyodik bakımını yaptıklarını fakat söylenen diğer arızaların kullanıcı hatasından kaynaklandığını söylediler.bende kalkığ kemalpaşa ilçesinden izmire gittim bana servis elamaını çağırdılar servis elamanı bunlar kullanıcı hatası fiat fabrikaya resim çektik yolladık kullanıcı hatası dediler dedi,
şimdi sormak lazım;
1-KİM kendi aracına bilerek zarar verir
2_fiat acaba aracım 3 yıl veya 150 bin km garatılı diyerek neden insanları kandırıyor
3-fiat ürettiği aracın hangi prçalarına garantı veriyor

 

ekrem  baysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder