18 Nisan 2012 Çarşamba

BOSCH PKF 645R14 model Ankastre

boschBOSCH seramik cam ocağımın yüzeyinde 6-7 aylık bir kullanımdan sonra, cam yüzeyin pul pul atması şeklinde bir şikayetim oluştu. Şikayetimi Bosh şirketinin ilgili birimlerine defalarca telefon ve e-posta yoluyla bildirmiş olmama rağmen olumsuz cevap aldım. Bosh şirketi ürettiği malın kalitesinden kaynaklanan sorunu kullanıcı hatası gibi göstermek için elinden geleni yaptı. Müşteri memnuniyeti anlayışından uzak bir tavır sergiledi. Çözüm olarak eğer istersem cam ücreti olan 375 TL’nin yarısını ödersem iskontolu olarak camı değiştirebileceklerini yada ocağın bedelinin  yarısını ödersem ocağı değiştirebileceklerini ilettiler. Kısa bir kullanım sonucu oluşan ve iddia edilen kullanıcı kusurları olmamamsına rağmen bu şekilde bir çözüm önerisi sunulması ve sorunun üründen değil kullanıcıdan kaynaklı gibi gösterilmeye çalışılması Bosh'a yakışır bir davranış değildi. Ben de Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Hakem heyeti evime bilirkişi yollayarak ocağı inceletti. Bilirkişi raporuna göre üründeki sorunun oluşumunda müşteri kaynaklı bir hata olmadığı, sorunun üründen kaynaklandığı, müşterinin şikayetinde haklı olduğu bildirilmiş ve hakem heyeti "ürünün ayıpsız misliyle değiştirilerek müşterinin mağduriyetinin 15 gün içinde giderilmesine" karar vermiştir. İstenirse sitenize ilgilenen kurum ve şahıslara benzer şikayetlerde delil olarak kullanmaları için ilgili hakem heyeti kararının bir örneğini ulaştırabilirim. Karar tarihinden itibaren 7 gün geçmiş olmasına karşın sorunum halen çözülmedi

 

 

Serkan Sezik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder