1 Mayıs 2012 Salı

ÇETMEN MOBİLYA KOLTUK TAKIMINDAKİ PROBLEM

Merhabalar, 6 Nisan İtibari İle Senet Ödemeli Olarak Narlıdere Çetmen Mobilyadan 2 Adet 3 Lü Koltuk,1 Adet Desenli Dönen Koltuk Aldık.Fakat Ürünlerimizi Biz Mesai Saatlerimiz İçinde Geldiği İçin Kontrol Etme Şansımız Ancak Akşam Eve Geldiğimizde Oldu Ve 2 Adet 3 Lü Koltuğumuzdan Büyük İhtimal İle Yaylardan Kaynaklanan Ses Meydana Gelmekte Ayrıca Desenli Dönen Koltuğumuzda Ayağındaki Metal Kısmında Boyası Kalkmış Ayağı Yamuk Ve Koltuk Üzerinde Lekeler Mevcut Bir Şekilde Teslim Edildi.Aynı Gün Bizim İle İlgilenen Satış Sorumlusu xxxxx Bey Ve Narlıdere Mağaza Müdürü xxxx Hanım İle İrtibata Geçtiğimizde Hemen Teknik Servis Formu Açtıklarını En Kısa Sürede Teknik Servis Gelip Konuyu Çözüme Kavuşturacaklarını Söylediler.Fakat Üstünden 20 Gün Geçmesine Rağmen Teknik Servisten Gelen Giden Olmadı Ve Bu Konuda Ulaşmaya Calıştığımız Kisiler Bizlerin Telefonlarını Açmadılar.Bende Koltukalarımızı Üreten Konfor Mobilyanın Teknik Servis Müdürü İle Telefon İle Görüşmemde Firmadan Böyle Bir Talep Olmadığını İlettiler.xxxxx Hanıma Ulaşıp Konuyu Bildirmek İstediğimde Mağazada Bulunmadığını Yardımcısı xxxx Bey İle Görüştüm Ve Konuyu İzah Ettikten Sonra Kendisinin En Kısa Sürede Konuya Müdahil Olacağını Ve Bizlere Geri Dönüş Yapıcağını Söyledi Ve Yarım Saat Sonra Gelen Telefon İle Verdiği Bilgi Çetmen Mağazalarının Teknik Servisine Konuyu İlettiğini Ve En Kısa Sürede Gelmeden Önce Haber Verip Koltuklara Çözüm Bulacaklarını Belirttiler.Fakat Benim Israrla Üstünde Durduğum Ve Bu Konuda Çözüme Ulaşmasını İstediğim Konular Aşağıdaki Maddeler Halinde Sıralanmıştır, 1) Gelen Teknik Servis Konfor Mobilyadan Gelmiyor İse Garanti Kapsamın Dışında Bir İşlem Görmüş Oluyor Mobilyalırımız,Herhangi Bir Yanlış Durumda İade Yada Değişimi Nasıl Karar Vermektedirler. 2)Gelen Teknik Servisin Yeterlilik Belgesi Mevcutmudur.Sonuçta Konfor Mobilya Garantili Bir Ürünü Konfor Mobilya Teknik Servisi Değil Kendi Bünyelerinde Bulunan Teknik Servisin Nekadar Doğru Bir Çözüme Ulaştırması Mümkün, 3)Ben Garanti Kapsamındaki Bir Ürünün Teknik Servis Müdahalesi 48 Saat Olduğu İçin Benim Ürünümüz Yaklaşık 22 Gün Geçtikten Sonra Teknik Servis Yeterli Olmayan Arkadaşlar Mobilyalarımıza Daha Fazla Zarar Vermeleri Durumunda Benim Mağduriyetim Ne Olacak. Bu Maddelere Göre Benim Sorunlarımı Cevap Ve Muhattap Aramaktayım.Bu Konuda Ben Ve Benim Gibi Mağdurların Yanında Olduğunuz İçin Sizlere Teşekkür Eder.En Kısa Sürede Cevaplarınızı Ve Çözümlerini Beklemekteyiz.Teşekkürler.İyi Çalışmalar...

 

 

İzzet Şatır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder