16 Nisan 2012 Pazartesi

Avea fatura hakkında

avea26.04.2012 tarihine kadar aveada şebekeiçi 1073 dakikam olduğu halde böyle bir dakikamın olmadığı bana beyan edilmektedir ben ses yazıp 6000 e mesaj gönderdiğimde şebekeiçi 1073 dakikam olduğunu görüyorum ve buna dayanaraktan görüşmelerimi rahat rahat yaptım ama şu anda güncel faturam 70 tl olmuş ben kesinlikle bu faturayı kabul etmiyorum sizi tüketici haklarına müşteriyi yanlış bilgilendirip fazladan ücret almak suçundan dolayı şikayet edeceğim görüşmelerim kayıt altında bütün görüşmelerimin incelenmesini istiyorum tarafınızca gece tarifesi paketimin aktif olduğu bana söylendi bugün aradığımda ise paketim olmadığı söyleniyor o zaman bu 1073 dakika göktenmi geldi ben kesinlikle bu faturayı kabul etmiyorum bu yanlışlığı en kısa zamanda düzeltilmesini istiyorum aksi taktirde sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim

 

burak aratoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder