13 Nisan 2012 Cuma

aboneliğimi iptal etmiyorlar

smiledeğerli TUDER yetkilileri smile ADSL tarafından telefonla bana ikna edici şekilde üye olmam karşılığında Dsmart  başlangıç paketini ücretsiz olarak verileceğini taahhüt edttiler  ertesi gün smile adsl  internet paketini istemediğimi ve iptal edilmesini istediğim halde vazgeçmem durumunda  kurulum ücreti vs.. faturaların tarafıma yansıyacağını söyleyerek kararımdan vazgeçirdiler ancak 14 mart 2012 de iptal işlemi için başvurmama rağmen internetim iptal edilmemiştir. bundan dolayı 1 aydan beri internet sıkıntısı çektim yani başka bir adsl ye geçemedim ben herhangi bir imza atmadan sözleşme imzalamadan beni üye yaparak ve sözleşmedeki tüm şartları kabul ettiğimi öne sürerek benden 350 tl kapatma cezası istediler  bu konuda ne yapabilirim  aydınlatırsanız sevinirim. iyi çalışmalar.

 

 

mehmet tiryaki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder