13 Mayıs 2012 Pazar

LG Mİ BİDAHA ASLA!!!

lg26-03-2010 aldğım 106 ekran LCD TV sanki içine bir çip takılmış gibi garantisi biter bitmez 03-05-2012 tarihinde arızalandı ve arızası da ekran tam ortadan bölünmüş birşekilde yarısında görüntü varken diyer yarısında ise ekran tamamen simsiyah vaziyette neyse kul yapısı dedım elbet arızalanacak ve yetkili servisi aradım bana verdikleri cevap garantisi bittiyse bakamayız oldu bende kendilerine üçreti karşılıgı bakılsın dedım ama yınede kabul etmedıler. bana başka bi tlf nosu vererek burayı arayın garan tisi biten ürünlere bu arkadaşlar bakıyor dendi yani LG SATTIGI ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR bir ürünü mükemmel kılan ürünün kalitesinden cok onun servisi oldunu düşünüyorum ve bundan dolayı LG yi artık satın almıyor ve kimseye tavsiye etmiyorum

 

Fatih Erez

1 yorum:

  1. aynı durum bendede var aynı çip takılmış gibi 03/2010 da aldım 06/2012 de aynısı nı yaptı şimdi tamir atölyesine verdim ne çıkacak beli değil.

    YanıtlaSil