2 Mayıs 2012 Çarşamba

Kargomun teslim edilmemesi

surat_kargo30 Nisan 2012 tarihinde İzmir'den Ankara'ya 2 paket olarak kargom postalandı. 1 Nisan 2012 tarihi saat 10'da Ankaraya girişi yapıldı. Paketlerden 1 tanesi şubeye gönderilirken diğer paket merkezde unutuldu. Saat 14'te kargo teslim edilmediği için önce merkezi daha sonra şubeyi aradım. İskitler şubesindeki *** isimli bayan Paketin 1 tanesi merkezde unutulduğu için bugün değil bir sonraki gün teslimat yapacaklarını, 1 mayısta çalıştıkları için dua etmememizi, ukala bir tavırla söyledi. Merkez şubede çalışan ***  isimli şahıs'a konuyu aktardık, konu ile ilgili geri döneceğini söyledi saat 16:20 ye kadar bekledik, telefonla arayan olmadı. Tekrar şubeyi aradığımızda *** isimli şahıs "amaan" şeklinde telefonda konuşunca, Kargo şirketi olarak hizmet vermenin paketin çıkış şubesine verilmesinden varış adresine kadar zamanında, eksiksiz teslim edilmesi gerektiğinin , kişilerin ilgisiz ve görev bilinci olmadan çalıştıkları , kurumsal zihniyet olmadan sadece kargonun ortada bu şekilde dolaştığını anlayacakları dilden izah ettim. Kendilerine mail attım ve kargomun bugün teslim edilmemesi durumunda internet üzerinden her türlü şikayet ve tüketici sitelerine bildireceğimi bildirdim. Bu şikayeti okuyan yetkililer lütfen gerekli görev bilinci oluşmamış, telefonda konuşma adabı olmayan *** gibi isimler için bu sözde kurumsal firmaları şiddetli şekilde cezalandırmaları, gene bu şikayeti okuyan siz kullanıcılar sürat kargodan bir yere birşey göndermeniz durumunda benim mağdur olacaksınız

 

 

Çağrı Atasoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder