13 Mayıs 2012 Pazar

aveada benim haberim olmadan adıma hat açılmış

aveaBen yaklaşık on yıldır Avea kullanıcısıyım. Benim adıma, haberim olmadan kimlik bilgilerim kullanılarak hat çıkarılmış. Avea, ödenmemiş borcundan dolayı tebligat çıkardı, icra takibi başlattı. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümde savcılığa müracaat etmem gerektiğini söyledi. Ben de dedikleri gibi yaptım.

Daha hiçbir şey sonuçlanmadan suçlu ya da suçsuz olduğum kanıtlanmadan diğer kullandığım ve hiçbir borcu olmayan Avea hattımı görüşmelere kapattılar. Bu zamana kadar kendi yaptığım 300-400 TL'lik borçları ödedim. Eğer bu işte benim kusurum varsa bunu da öderim. Ama normal kullandığım hattımı neden kapatıyor? Müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmuyor.herbiri ayrı birşey söylüyor

 

Mustafa Özgen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder