1 Mayıs 2012 Salı

TTNET FATURA VE PAKET

ttnetSon günlerde yaşadığım olaylar üzerine benim TTnet firmasına güvenim sıfıra düştü. Bu kadar ilgisiz bir firma hayatımda görmedim. Çok yakında inşallah TTnet' den kurtulacağım. Başka şirkete geçeceğim. Ama bana yaptığınızı hiç mi hiç unutmayacağım. Aslında sorun firma değil çalışanlarda. Verilen hiç bir söz tutulmuyor. Tabi bunu eminim gerekli yetkiliye ulaşmadan kapatacaksınız. Bu saatten sonra TTnet' ten zaten bir destek ve anlama beklemiyorum.

Neden bunları yazdığımı anlamak isterseniz, ses kayıtlarıma bakabilirsiniz.
Ama kısaca şöyle; onay vermediğim halde paket değişikliği yaptınız. Çok uğraştığım halde o paket değişikliği yapmadınız. Sonra haklı olduğum kanıtlandı paket değişti. Şimdi ise haklı olduğum halde ceza kesiyorsunuz. Oysa ben sizden haksız yere alınan paralarımın iadesini isterken ceza yiyorum. Bende benden alınan fazla paranın iadesi yapılacağı söylendiği halde iade yapılmak yerine ceza alıyor.

TTnet firması onay almadan paket değişikliği yapıyor. Bende öyle yaptı. Şikayet ediyorsunuz paket değişikliği yapılamaz diyorlar. Bin türlü zorluk yaşatıyorlar. Ben haklı çıktım ama benden fazla alınan paramın iadesi yerine bana bir de ceza kesiyorlar. Müşterilerine verdiği önem bu kadar. Zaten başkada bir şey beklemiyorum.

 

 

Ekrem Kurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder