16 Nisan 2012 Pazartesi

Toshiba Şikayet

toshibakullanmakta olduğum toshıba diz üstü bilgisayarıma 05.04.2012 de toshıba'dan mesaj geldi 16.04.2012 de kullanmakta olduğunuz toshiba diz üstü bilgisayarınızın garantisi bitecektir garanti süresini uzatmak istiyorsanız kayıt olarak 39 dolara satın alıp 3 yıl daha garantisini uzata bilirsiniz diye mesaj geldi bende satın aldım ama nedense bir türlü etkinleştirilmedi müsteri hizmetleri ile görüştüğümde cok itici bir ustupla öyle birşey yok satın aldığınız yerde 2 yıl garanti veriliyor ama 1 yıl daha uzatmak isterseniz öyle diyor ben bana gelen mesajı okumama ve satın aldığım ürünün sipariş numarasını bilee söylememe izin verilmemiştir öyle birşey yok deyip geciştirilmiştir üztelik bu alış verişi iptal etmek istediğimdede bu seferde iptal edilemez denmiştir ama satın almiş olduğum toshıbanın internet sayfasında şipari iptalinde söyle yazıyor
Bir siparişin iptali yalnızca, sipariş verildikten hemen sonra müşteri hizmetleri merkeziyle irtibat kurularak yapılabilir. Bu işlem yalnızca, satın alınan Servis Toshiba Servis kaydıyla etkinleştirilmeden önce gerçekleştirilebilir benim siparişim zaten etkinleştirilmedi neden bu parayı ödedim o zaman lüt fern yardımcı olun bilgilerinize arz ederim.

 

 

ismail keçeci

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder