9 Nisan 2012 Pazartesi

MottoVenue Adana firmasından hatalı ve eksik teslimat, ilgisiz personel, sıfır sorun çözümü

MottoVenue Adana firmasından yemek odası ve yatak odası takımı aldık. yatak odası takımındaki baza ve başlığı benim satın aldığım üründen tamamen farklı, ayrıca gelen bazanın malzemeleri eksik, yatak odası şifonyerinin üst kapağı ağır hasarlı, yemek odası takımının sandalyeleri kirli, derileri yırtık ve ayakları hasarlı. yemek masası zaten hiç yok. koca masayı nerede kaybettiler çok merak ediyorum. paranın tamamını ödemek gibi bir hata yaptım. aynı şehirde olmadığımız için bütün aramalarımıza rağmen sorunumuzu çözmediler. sürekli oyalıyorlar. noterden ihtar gönderdim. sürenin dolmasını bekliyorum. bir hafta sonra tüketici hakları mahkemesine vereceğim. yeni evliyiz hem maddi hemde manevi olarak tazminat davası açıcam. şikayeti olan herkes mahkemeye versinki bir daha başkalarını üzmesinler. yeni mobilya alacaklara MottoVenue den uzak durmalarını tavsiye ediyoruz.

 

 

Emre

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder