8 Nisan 2012 Pazar

Luyano Ücretini Ödeyip Aldığım Ürünü Temin Edemiyorlar

Hit House(küçükyalı) mağazasından aldığım 6 kişilik kahvaltı setini 1 gün kullandıktan sonra geri götürüp renk değişimi olduğu için iade ettim.Mağaza hatalı olduğunu, yerine götürüp başkasını getireceklerini söyleyip beni oyaladılar.Şimdi de fark isteyip başka seti almamı teklif ettiler.Ben de paramı iade etmelerini istedim.Mağaza para iadesi yapmadığı gibi beni LUYANO firmasından B**l Bey'e yönlendirdiler.B*** bey de bizim sorunumuz değil mağazayla tekrar irtibata geçin diyerek beni başından savdı.Bayiliği de, LUYANO mağazası da bana yardımcı olmadı.Üstelik elimde şu anda 11 parçanın sadece 3 tanesi elimde.Para iadesini talep ediyorum.Fark verip beğenmediğim ürünü almak zorunda değilim.Yardımcı olursanız sevinirim.

 

Sevgi Çokdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder