2 Nisan 2012 Pazartesi

Karadam - Günübirlik Uludağ Gezisi

28 Şubat tarihinde birliktealalım.com fırsat sitesinden 5 arkadaş Uludağ'a günübirlik gezi fırsatı satın aldık ve birliktealalım.com yönlendirmesiyle verilen rezervasyon numarasını arayarak Pazar günkü gezi için kupon no.ları ve isimleri de  belirterek rezervasyonumuzu yaptık. Pazar saat 05:00'te Kadıköy'den binecektik. Cuma öğleden sonra Karadam şirketinden bir telefon geldi ve Pazar günü aracı dolduramayacakları için ancak bizi Cumartesi günkü geziye alabileceklerini veya iptal edebileceklerini söylediler.Hepimiz planımızı Pazar gününe göre yapmıştık ve 24 saatten daha az bir zaman kala haber veriyorlardı.Yine de insanlık halidir diye düşünüp hiç şikayet etmeden arkadaşlarımla görüşüp bilgi vereceğimi söyledim. Arkadaşlarımdan biri cumartesi çalıştığı için gelemiyordu. Karadam'ı arayıp 4 kişi gelebileceğimizin teyidini verdim. Diğer arkadaşın bilet parasının karta iade olacağını söylediler. Ek bir not olarak birliktealalım.com'da vaadedilen sıcak şarap ikramı vs olmadı. Bunu dahi önemsemedik. Geziden birkaç gün sonra Karadam'ı arayıp Kuzey Bey ile görüştüm. Kartıma paranın ne zaman yatacağını sorduğumda kredi kartına iade değil de bize banka hesap no bildirin hemen yatıralım dedi. Mail  ile bildirdim. Yaklaşık 1 hafta sonra iade görmeyince tekrar aradım. Konuyu tekrar başından anlattım. Kuzey Bey bu sefer birliktealalım.com'dan almadınız mı siz bu kuponu, oradan geri alacaksınız paranızı
deyince benim sinirlerim iyiden iyiye bozuldu. İyi de önceki görüşmemizde böyle demediniz. Gezi gününde böyle demediniz. Şimdi niye uğraştırıyorsunuz.Neden sürekli sizi aramak zorunda kalıyorum dediğimde agresif bir tavırla sürdürdüğü konuşmasını başkasına devretti, sanırsınız ki ben kabahat işlemişim, özür dilemek vs hakgetire, o kişiye de izah ettim ve öğleden sonra paramın yatacağını söyledi(14 Mart).Hala gelen para olmayınca geçen hafta başında tekrar aradım Kuzey Bey'i. Ödemelerinin cuma günü olduğunu ve ancak önümüzdeki cuma yapabileceklerini söyledi. Cuma da gelen bir para olmadı. En son bugün aradığımda toplantıda(!) olduğunu söylediler. Kendi kötü organizasyonları nedeniyle arkadaşımız tarih değişikliği nedeniyle gelemiyor ve yaptığım ödemeyi geri alamıyorum. Miktar da 99 TL. Bunun için beni haftalardır oyalıyorlar. Gittiğime gideceğime bin pişman oldum. Keyif için gitmeye niyetlenip stres sahibi yaptılar.Halen paramı alamadım. Ne Karadam'dan ne de birliktealalım.com'dan destek alamıyorum. Yardımcı olmuyorlar.
Bu firmadan uzak durulması gerektiğini duyurmak istiyorum;
Karadam
http://www.karadam.net/
rezervasyon@karadam.net
Kadıköy / İstanbul
Tel: 0216 405 19 84
Adres: Caferağa Mah. Sarraf Ali Sok. Boğaziçi İş Mrk. No:37/3 Kadıköy / İSTANBUL

Ayrıca birliktealalim.com'da kimlerle çalışacağını doğru seçemediği ve müşterilerine satış sonrası destek servisi vermedikleri için şikayet ediyorum.

3 yorum:

  1. aynı adreste nogman arslan nars ticaret ismiile sahte iş yaptığını sonradan anladığım yerden internet aracılığı ile alışveriş yaptım ( telefon numarası 0212 7090606)siparişlerim noksan geldi telefon ettim bir bayan saygısızca cevap veriyodu başka bir bayan aldı telefonu geri kalan siparişleri cuma elinizde olacak dedi 2 cuma geçfi hala cevap yok bu gün yine aradım bu seferde telefon iptal edilmiş sanırım telefon çalmıyor dıt diyo kapanıyo resmen dolandırıldık allah o paraları güle güle yedirmesin böyle sahtekarlara

    YanıtlaSil
  2. bende senin gibi dolandırıldım ama yarın emniyetteyim. tüküreceğim çarklarına sizde peşini bırakmayın bu dolandırıcıların.

    YanıtlaSil
  3. nogman arslan.nars ticaret.evet 31.12.2013 tarihinde sipariş verdim.6 ürün kargo dahil 109.00 tl kapıda kredi kartı ile ödedim.kargoyu teslim almadan kontrol açmak istedim.kargo görevlisi tahsilatli kargoyu açamayız dediler.ödemey yaptım.sonra kontrol ettiğimde 2 çift ayakkabı.kargo görevlisine eksik ürün var tutanakla tespit edelim dediğimde bunu da yapamayacaklarını söylediler.derken nihayet telefondan ulaştım ama nafile bu hafta şu hafta derken 1 aydır ne gelen ürün ne para iadesi.ama sahtekarların gerçek adresini teşhir edecem.misliyle ödeceğim onlara.

    YanıtlaSil