1 Mayıs 2012 Salı

her zaman ki Turkcell gene yanıltmadı!!!

turkcell3ay önce hattımı kapattım turkcell müşteri hizmetleri ve tim defalarca giderek zar zor kapata bildiğim hattımı yine defalarca sormama rağmen herhangi bir borcunuz yoktur şu zaman kapatın hattın kapanma tarihi bu zaman gibi oyalamalarla 15gün gibi bir sürede anca kapadım buna rağmen 3 ay sonra bugün arayıp hattınıza ait ödenmemiş fatura var deyip icra takibi başlatacaklarını söylüyorlar bu nasıl bir işletme anlayışı anlamak mümkün değil, konuşmalarım var oradan takip edip bana geri dönüş yapın o zaman dememe rağmen tam gün verin ancak öyle dinleyebiliriz gibi bir cevapla karşılaşıyorum reklamlarda bas bas cep anayasası diye atıp tutanlar,fatura gününde yana yakıla mesaj gönderen Türkiye'nin en büyük gsm operatörü diye övünen firma, arayıp hizmet almaya gelince türlü zorluklar çıkartıp hizmet vermemek içinde elinden geleni yapmaktan kaçınmıyorlar.10 yıldır bu firmayı kullandığım için ve her gelen faturaya itiraz etmeden sorgulamadan ödediğim için bugün bu hakkı kendilerinde görmeleri de gayet normal icra takibine karşılık bende bugün itibariyle tüketici hakları mahkemesine dava açıyorum her yaptığını kendine hak gören bir firmayla başka türlü baş edilebileceğini sanmıyorum taahhütlü bir hattım haricinde de tüm 12 13 yakın şirket hatları da dahil tüm hatlarımı kapatıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder