5 Nisan 2012 Perşembe

GÜRKÖK KAVALA SELANIK REZİLLİK

nerden başlasam bilemiyorum bir tura cıkalım dedık arkadaslarımızla hafta sonumuzu degerlendırmek ıstedık ama bı azarlanmadıgımız kaldı... ınternette arkadasımız soyledı hafta sonunda ıstanbulda gecirmek yerıne selanık e gıdelım dedık daha tur basındn basladı sıkayetler.
zorunlu sıgorta dedıler patron eyup bey sızınkı olmaz bu otobus ıcn dıyerek bırdaha sıgortaladı bızı gereksiz yere...
ılk sıraya sızı koydum aracta deyıp 31ıncı sıraya koydu.
rehber dıyemıcegım cunku oyle degıl sanırım *** bey bıze bır suru sey anlattı ama zannedıyorum sallıyor cunku tur boyunca dedıklerının tam tersı cıktı...
sıkayetlerımızı ıletıcek bır kımse bıle yok aracta... ıstanbula nezaman varıcagımızı sordugumuda bıze 11-12-1 gıbı seyler soyledıler hıc boyle bır tura cıkmamıstım.

eger tatıl yapmak ıstoyorsanız bu fırmadan uzak durun sımdı hatırlıyıp sınırlerımı bosmak ıstemedıgımdem yazmıyorum ama aman dıkkat edın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder