14 Nisan 2012 Cumartesi

Finansbank ve aktif ileti

finansbankFinansbanktan kredi kartımın manyetik alan arızası nedeniyle yenilenmesini 4 ay önce talep ettim. 2 kez kart üretildi dediler,önce eve getirdiler tabi mesai saati ben işte kart yok oldu,ikinci kez üretildi dediler iş yerine gelmişler toplantıdayım diye yine teslimat yok.  İki kez de karta ulaşmak için  AKTİF İLETİYİ arayın dediler ama ne  mümkün verilen takip numarasından internet sayfasına yada mişteri hizmetlerine ulaşmak olanaksız. artık net üzerinden talepleri iletiyorsunuz onda da 24 saat içerisinde size ulaşırız diyorlar ama nafile. Bırakın ben alayım kartımı kart nerede diye soruyorum cevap yok. Allahım insanı deli ediyorlar.
Bankayı arıyorum bari bana en yakın şubenizden alayım kartımı oraya sevk edin diye onlarda inat mümkün değil diyor. Artık finans banktan da aktif iletiden de sıtkım sıyrıldı uzak durun diyorum.
Ayrıca kredi kartım elimde olmadığı için kredi kartıma yatırdığım fazla paramı çekemedim mecburen net üzerinsen EFT yapmak zorunda bırakıldım işin özü kendi paramı alabilmek için para ödedim 35,14 TL .DELİ DUMRuL vergisi gibi tekrar söylüyorum finansbanktan ve aktif iletiden uzak durun ya da soyulmaya hazır olun. Bu arada aldıkları yıllık kart aidatı ndacabası 4 aydır ulaştırılamayan kart için 35 TL'de kart ücreti buyrun banka benden zengin oldu.

 

ercan

1 yorum:

  1. ali ekber kaleli30 Nisan 2012 20:02

    finansbanktan konut kredisi aldım ve her ay evime makbuz gönderip 6tl talkep ediyor sakın finansbanktan kredi almayın

    YanıtlaSil