13 Nisan 2012 Cuma

dell delik koç sistem düdük çıktı

dellaslında bir yıl öncesinde böyle birşey söyleseler hatta yemin bile etseler inanmazdım  ama oldu.
dell ne büyük marka ondan daha önemlisi en iyi servis ağı olan bilgisayar markası.. evet  vatan bilgisayar mağazası bana oyle allayarak anlattılar bende onların anlattıkları ile öyle zannediyordum iki aya kadar. nemi oldu anlatayım birgün bilgisayar üzerinden iki arkadaş birbirimizden soru alışverişi yapıyorduk tam o sırada  öğretmen geldi bende leptop bilgisayarı kapattım  bir daha açılmadı akşamı izmitte aldığım vatan bilgisayar mağazasına gittim  hemen elime bir  kağıt burayı arıyorsun  gelip evde bakıyorlar dedi. içimde gerçekten hizmetmiş dedim. eve gittiğimde bu  numaraların  yunanistan üzerinden  bağlanan numaralar olduğunu  ve telekom vasıtasıyla  birde sadece pazartesi ve cuma günleri mesai saatleri içerisinde arayabileceğimi tekrarından  vatan bilşgisayarı aradığımda öğrenebildim  ne ise   19 mart günü  saat 4  ile 5 arası uğraştım nihayetinde bir kişiyi buldum karşımda anlattım  yok şuna bak yok buna bak dedi neyse hiçbirisi olmada süre bitti ya bize bir cep verin oradan arayalım  hımmm olmaz bizim prensiplerimz var son rası hahta resmini çekin meil atın  dediler neyse çektik mail attık2 gün son hor kullanım şeklinde bir mail ve2165561556 numarasını arayın  numarayı aradım bir sekreter  ama  banttan  o oraya o oraya herşey sanal ve gerçekten koçsistem denilen  servis  yok aslında marka satıyoruz deyip servislik işlem olunca  para ile diyorlar  söylemesi KOÇSISTEM  yoksistem

 

 

fatih selim nas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder