16 Nisan 2012 Pazartesi

Avea nın müşterisine verdiği önem bu mu yazık

avea22 martta faturalarım yuksek olduğundan ödemekte gucluk cektiğimden faturalı hattımı faturasız hatta gecirdim bu işlemden dolayı benden 20 lira işlem parası alındı tamam dedim ve avea faturasız olarak devam ediyorum fakat 11 nisanda bana sesli mesaj 9 nisan son ödeme tarihli faturanızı 3 gun icinde ödemezseniz yasal surec baslatılcaktır diye hemen cagrı merkezini aradım ve musteri temsilcim sistemsel bir hata olabilir iciniz rahat olsun dedi icim rahatladı ve bugun mailime baktım ihtar maili avukatlarından 7 gun ıcınde odeme yapmazsanız yasal surec baslıcak tekrar aradım ve musteri temsilcim evet doru sistemde var yasal takip süresi dolmus . ŞİMDİ soruyorum aveya ya sizin müsterinize verdiğiniz değer önem bu mu muhatab bile bulamıyorum 9 nisan son ödeme tarihli faturam daha 10 gun bile gecmedi nasıl böyle bir yol izliyorlar 114 lira icin yasal takip geckme sureside 10 gün bile deil bu nasıl bir anlayıs burdan yetkililere sesleniyorum bu mu sizin müsterinize verdiğiniz hassasiyet şikayetciyim

 

 

zehra erdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder