13 Nisan 2012 Cuma

askerlik=dayak,küfür,hakaret

ben diyarbakır devegeçidinde 1.mekanize 3 bölükte vatani görevimi yaptm.kısacası şunu söyliyim bn askere seve seve geldim.büyük bir aşkla geldim ama ben böle hakarete şamara tokada tekmeye küfüre hiç denk gelmedm 23 yasındayım  ben dayak yedim sırf bölük komutanımız iştimada timimdeki adamın birinin ismini hatrlayamadığım için.cünkü döven birisi küfür eden birisi.insan ister istemez heycanlanıo napalım.insanlık.ama doğru biz insan değiliz robotuz.bölük komutanımız p.üsteğmen ekrem bozkurt dayakcı.bölük astsubayımız dayakcı başçavuşumuz dayakçı uzmanların hepsi kürürcü.bnlar bni askerlikten soğuttu.ben vatanıma böle hizmet ediceksem butun hakkım haram olsun..insan değiller .hayvandanda beterler utanmaz herifler.yaşlarından başlarında utansınlar allahsızlar...

 

 

Enes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder