16 Nisan 2012 Pazartesi

BOSCH'DA ALTI AY İÇİNDE ANKASTİREDE PASLANMA....

boschAltı ay önce bütün ev aletlerini Boschdan satın aldım. Aldığımdan beri sorunlardan kurtulamıyorum. En son, satın aldığım ve hala ödemekte olduğum Ankastre takımında paslanma oldu ve servis çağırdım. Çağırdığım servis hiç bir şekilde ilgilenmedi kullanıcı hatası diyerek gittiler. Ben satın alırken hiç bir şekilde sorunla karşılaşmayacağım söylenirken nasıl olurda altı ay içinde sorunla karşılaştım ve bir yetkili bulamıyorum şuan. Ben alırken o kadar reklam yaptınız biz ürünlerimize sahip çıkarız diye neden şimdi yoksunuz. Tutturmuşsunuz kullanıcı hatası her şeye kullanıcı hatası diye karşılık veriyorsunuz. Kim aldığı ürünlere zarar vermek ister kim kötü kullanır ki. Ürünlerinize sahip çıkın Hala taksit öderken böyle bir sorunla karşılaşıyorum… Bosch çevremdeki hiç kimseye önermeyeceğim gereken her şeyi yapacağım her tarafta sizin nasıl biri olduğunuzu söyleyeceğim sizinki boş reklam…

 

 

Öznur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder