28 Mart 2012 Çarşamba

Samsung Galaxy s2 Şikayet

Yaklaşık bir ay önce Samsungun en üst sınıf telefonlarından biri olan Galaxy S2 cep telefonu aldım ve telefon kendi kendine kapanıp açılmaya başladı.Bu konu ile ilgili müşteri hizmetlerini aradım beni Maltepe Samsung Yetkili Servis'e yönlendirdiler.Servisi aradım ve hatanın yazılımsal olduğunu öğrendim telefonu gelip almalarını söylediğimde bana verdikleri cevap alamayacakları,işimi gücümü bırakıp Samsung'dan kaynaklı bu sorun için telefonu oraya kendim götürmem gerektiğiydi.

Neyse tamam dedim peki ne kadar sürede arızayı çözersiniz getirdiğimde dediğim zaman bana 10 iş günü içerisinde dönüş yapılacağını söylediler.Peki bu 10 işgünü süre içerisinde telefonsuz ne yapacağımı sorduğumda yapacak birşeyleri olmadığını belirttiler.Ben yaklaşık 2000 TL'lik bu telefonu tabii ki işle ilgili ihtiyacım olduğundan aldım,fakat Samsung kendi yazılım hatası yüzünden hala beni ayağına çağırıyor,telefonsuz bırakıyor ve paramla rezil ediyor.

Benim istediğim yalnızca servis süresinde kullanabileceğim bir telefondu servis süresini bekleyene kadar bir 2000 TL daha mı vereyim yani ?

Telefonu götürmedim,müşteri hizmetlerini aradım 2 gün sonra bana döndüler ve aynı şeyleri söylediler yani "siz 2000 TL vermiş bizim telefonumuzu almış bozuk çıkmış olabilir bu bizim de suçumuz olabilir ama siz buna rağmen ayağımıza geleceksiniz , telefonsuz kalacaksınız,işleriniz aksayacak,biz size haber verdiğimizde de tekrar gelip alacaksınız,yapabilecek bir şeyimiz yok" Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

 

 

Sancar YALÇIN

2 yorum:

  1. Samsung müşterisine sahip çıkmıyor ben bunu bilir bunu söylerim. Eyyy Kendini bu sektörde dev aynasında zanneden Samsung 08.03.2012 tarihinde Ümraniye Serhat İletişimden aldığım Samsung Galaxy S2 cep telefonu gün içinde kendi kendine devamlı kapatıyor. Aldığıma bin pişman oldum. Telefonu aldığım tarihten bu zamana kadar cep telefonumu 1 hafta elimde tutamadım. Telefon devamlı Samsungun yetkili sersivleri olan Kadıköy yetkili srv. ve Sarıgazi de bulunan Destech Bilişim srv. gidip durdu. Yetkili srv. yaptıkarı sadece yazılım güncellemesi. Yaptıkları başka bir şey yok. Benim kanuni 1 aylık süre içinde tüketici hakkım olan paramı yada yeni telefon hakkımı talep etmeme rağmen bu 1 aylık süreyi geçirmem için ellerinden geleni yaptılar, ve şuan cep telefonum Levent de bulunan Samsungun Telpa yetkili servisinde, bu yetkili servisten aldığım cevap ise aynen şudur; 1 aylık süreniz geçti size yeni telefon veremeyiz keşke ilk önce bize getirseydiniz, yedek telefon istedim onu bile çok gördüler.Ben şimdi soruyorum eyy Samsung Yetilileri; sizin Kadıköydeki ve Sarıgazi de bulunan Yetkili servisleriniz sahte yetkili servislermi? bizler aldğımız Samsung ürünlerini illa Telpanın yetkili servislerinemi götürmek zorundayız. Ben 06.04.2012 tarihinde cep telefonunu aldığım bayi olan Serhat iletişime teslim ettim ve yeni telefon isteme talebinde bulundum. Levent yetkili servisine 12.04.2012 tarihinde eline ulaşmış bu benim suçum mu? Benim Samsung çagrı merkezinde telefon kayıtlarım ve Kadıköy yetkili servisinde, Sarıgazı Destech bilişim servislerinde kayıtlarım bulunmaktadır. Ama henüz bir sonuç elde edemedim. Nerde kaldı sizin Kurumsallığınız?Nerde sizin Müşteri Memnuniyetiniz? Nerde sizin Misyonunuz? Nerde Vizyonunuz ?Yazıklar olsun eyy Samsung, sanada bu yakışır.

    YanıtlaSil
  2. istenmeyen tüy12 Mayıs 2012 02:00

    Merhaba ,

    Buralardan Samsung'a falan ulaşamazsınız .Direk yurt dışı müşteri temsilcilerini bulun.Benim Iphone için GENPA aynısını bana yaptı.1 ay telefonsuz kaldım.Değişim dedikleri halde 1 ay oldu ne birine ulaşabiliyorum nede yetkili birisi açıklama yapıyor sadece papağan gibi stoklarımıza gelir gelmez verilecektir diyorlardı.ABD deki müşteri temsilcilerine ingilizce açıklayarak bir yazı yazdım.Sabah 10:oo da yazıdm öğlenden sonra 16:00 da beni GENPA aradı ve sıfır telefonunuzu hemen gelip almanızı rica ediyoruz dediler.Bilgilerinize.

    YanıtlaSil