30 Mart 2012 Cuma

Nugabest'in Gerçek yüzü

Her firma gibi gelişi güzel birkaç sözle işe alınıp çalıştığım zaman iş yaşantısına resmi olarak girmiştim bu firmayla ama gel gelelim maaşlarda prim yerine kesinti olmaya başlayıca işin içinde bir çapanoğlu olduğunu anladım,sonra bir gün işten ayrılınca baktım ki sigortam yatırılmamış, oysa ki bana denen sigortada asla giriş çıkışın yapılmadığı şirket olarak kişilik olarak çok ta inançlı gibi "KİMSENİN HAKKINI YEMEYİZ" gibi cümlelerdi... şimdi baktım ki ben Bandırma/Balıkesir de çalışırken bir aylık sigortamın yatmadığı gibi İstanbul Kadıköy Sigorta Müdürlüğü'nden 2 günlük giriş/çıkış işleminin yapıldığını gördüm.. Yasal olan hakkımı sonuna kadar savunup kimsenin yanına bırakmayacağım hele ki böylelerinin yanına HİÇ bırakmam.. nisan ayı içerisinde davayı açıyorum normalde alacağım para 200 TL civarı,ama ben parasında değilim buradan bu firmadan E.Korkmaz'la çalışanlara hak yemeyen adamın neler yaptığını göstermek..Bir kez daha düşünün derim..

 

Çağlar Demirtop

1 yorum: