29 Mart 2012 Perşembe

shoppig tv nin para iadesi yapmaması hakkında

12/02/2012 tarihinde shopping tv den hp yazıcı satın aldım.Ürün arızalı çıktı 2 gün içinde ürünü iade ettim.prodosür geregi ürünün tesliminden 10 gün içinde para nın iadesi yapılacaktı.fakat ürün tesliminin üzerinden neredeyse 2 ci taksit tahsil edildi 12/04/2012 günü ürünün 3 taksidi ödenecek ama shopping tv yetkilileri 444 6070 arıyorumkaç defadır her seferinde cuma günü hesabınıza iade edilecektir efendim finasmanda bekliyor finasmanda aksama var iyi be kardeşim bu sorunlar benim sorunum degilki sizin sorununuz ben kredi kartına 1 gün gecirdigim zaman ödeme gününü yüzde 8 yakın faizödüyürm bundan haberiniz bal gibi var bu siteden alışveriş yaptığıma bin pişman oldum bu cuma da para iade olmazsa elimdeki belgelerle savcılığa başvurcam yetkiliyi sesleniyorum PARAMI İADE EDİN 2 AYDIR PARA İADEMİ BEKLİYORUM

 

SÜLEYMAN AYDIN

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder