28 Mart 2012 Çarşamba

arızası giderilemeyen ve değiştirilmeyen samsung telefonum

20.03.2011 tarihinde 015302 fatura numarası ile ankara'dan samsung c 5130 cep telefonu aldım. aldıktan sonra başlarda nadir olarak daha sonra da giderek artan (ilk aramada bazen, karşının sesini duyuyorum ancak benim sesim karşıya gitmiyor) arıza ile karşılaştım. Bu arızadan dolayı telefonum 4. kez oldu başarı teknik servise (ankara)gitti.
daha önce de değişim talebim olmuştu. bana bir yıl içersinde dört kez servise giderse değişim gerçekleşir cevabı verilmişti. ancak şimdi ise gerek servis ile gerekse müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede benimle alay eder gibi hatta afedersiniz küfür eder gibi cevaplar verildi.
çok yazık koskoca samsung 230 liralık telefon için bu kadar entrikalarla müşterisini rezil duruma düşürmektedir.
defalarca müşteri temsilcileriyle ve servisle (servis sorumlusuyla) görüştüm. en son 28 mart 2012 tarihinde saat:15:41'de başarı teknik servis sorumlusu fatma hanım ile 17 dakika görüştüm. bana çok yuvarlak cevaplar verdi ancak samsung değişimi onaylarsa değiştirebiliriz diye söyledi ve bir sonuç alamadım. daha sonra müşteri hizmetlerini aradım seçil hanım ile 15:59'da ve 15 dakika görüştüm. seçil hanım ise değil alay eder gibi afedersiniz resmen küfür eder gibi konuştu. (lütfen konuşmalarımızı dinleyiniz) bana arızayı tespit etmek ve ispatlamak için arızanızı videoya çekin servise öyle bildirin diyor. ben 230 liralık telefon aldım şimdide arızası için yanımda bir de video kamera mı taşıyayım.
telefonun arızası yüzünden arkadaşlarım tarafından (aramalarımda dönem dönem sesim karşıya gitmediği için) niçin çaldırıp çaldırıp kapatıyorsun, arayamıyor musun, bizi arayalım diye mi çaldırıp duruyorsun?.... gibi laflar duyuyorum. sizce 230 lira için bu lafları yemeye değer mi.. veya telefonumda olan yaklaşık 400 tane numarayı (ikide bir tamire giden telefonumdan ötürü) cebimde taşımaya değer mi? kaldı ki telefonumun yerine yine aynı telefon gelecek. benim üst model veya farklı bir telefon gibi bir menfaatim / talebim yok. ilginize şimdiden teşekkürler saygılarımla
iyi çalışmalar.

 

bilal başpınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder