24 Mart 2012 Cumartesi

HP markası servisleri

Garanti kapsamında olan hp marka yazıcımın kartuşları 15-20 sayfa yazdırdıktan sonra bitiyor. ilk aldığımda teknosa dan satış sorumlusu olan bey bana eğer sık sık yazdımayacaksanız, fişi takılı bırakın ki kartuşlar kurumasın demişti ve bende iki adet sıfır kartuş alarak ayrıldım. daha sonra 15-20 sayfa yazdırdım ya da yazdırmadım kartuşlar bitti ve yazıcıyı alıp götürdüm teknosaya. başka bir bey vardı o da tam tersine fişte takılı bırakmayın asıl o zaman kartuşlar biter size bu bilgiyi veren yanlış söylemiş, haftada 1-2 tane yazdırırsanız kurumazlar dedi ve 2 adet daha sıfır kartuş aldık. aynen dediği gibi haftada 2 tane yazdırdım ki kurumasın. zaten bir ev kullanıcısı ne kadar bastırabilir ki kartuşlar hemen bitsin? derken tekrar gittim teknosa ya servise yollayalım dediler. yolladılar ve sonuç yolladığım cihaz aynen geri geldi ve yazılan notta cihazın sağlam olduğu ve içindeki kartuşlar demo olduğu için çabuk bitmesinin normal olduğu yazıyordu. bu kadar saçmalık olmaz. bir defa aldığım kartuşlar sıfırdı ve daha sonra bittiğinde yine sıfır kartuşlar aldım yani iki defa 2 şer adet sıfır kartuş aldım ve ikisinde de 20 sayfa bile yazdırmadan bitti. bu kadar ucuz savunma olamaz. daha sonra telefonla aradım müşteri hizmetleri çok amatör ve hiç yardımcı olmuyorlar. garanti kapsamındaki ürünlerinizle ilgili haklarımı öğrenmek istiyorum neye göre iade alıyorsunuz diye sorduğumda bakanlığın sitesinden bakın biz o bilgileri veremiyoruz diyorlar. resmen lanet ettim bu markaya.

 

Emrah Özercan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder