28 Mart 2012 Çarşamba

Avea'da İnternet Paketin Yoksa 47 MB İnternet 99 TL

Bu ayki faturamda tam bir şok yaşadım,198 TL küsür...Müşteri hizmetlerini aradığımda 47 MB (Evet sadece 47 MB) internet kullanımı karşılığı 99 TL tutarın faturama yansıdığını söylediler.İnanın çok komik bir olay,hiçbir şekilde önceden bilgilendirilmiyorum,tlfonum kendiliğinden internete giriyor ve ufacık bir 47 MB yüzünden 99 TL faturama yansıyor.Ben Avea'nın 1 yıllık müşterisiyim ve Avea'ya güvenerek başka bir operatörden Avea'ya geçtim ama hiç hizmet almadığım bir tutar karşılığında 99 TL bir bedel ödemek çok güven sarsıcı bir olay.Hani bir 1 GB olsa bilinçli kullandım diyecem ve razı olacağım ama 47 MB dan bahsediyoruz.Bu konuda müşteriyi uyarmak Avea'nın görevi değil mi?
Bakın ben yılda ortalama 1000 TL fatura ödeyen biriyim.Karşılığını aldığım,haklı her hizmetin bedelini öderim ama bu haksızlık ve abartılı bir durum.Bu duruma karşılık internet fiyatlandırmamız web sayfamızda,faturanızda,şurda burda var demeyin.Küçücük yazıyla yazıyorsunuz kocaman bir bedel alıyorsunuz.İnsanların 3G si açık farkında olmadan yeni nesil telefonlar internete bağlanabiliyor.Bunun karşılığı 47 MB internete 99 TL mi olmalı?

 

Serkan Bayram

1 yorum:

  1. Okuyunca hiç şaşırmadım. Ben 7 yıllık kullanıcısıydım, geçen aya kadar. Sırasıyla 35-47-85tl gelen faturalarımdan sonra numaramı başka bir operatöre taşıdım. Ve taşıma işlemleri sırasında tahmini 1hafta bilemedin 10günlük bir faturam daha geleceği söylendi. Az önce gelen mailde tutar 105tl. Şok oldum çünkü o arada hiç kullanmadım gibi telefonumu. Taahüdümün olup olmadığını sorduğumda müşteri hizmetlerine yok denilmesine rağmen son gelen faturada 42tl lik bir ek ücret çıkıyor taahhüde aykırılık adı altında. Ve 4aydır hiç kullanmadığım internet için faturamın yüksek geldiği şeklinde açıklama yapmıştı avea. Çok müşteri kaybediyorlar.

    YanıtlaSil