24 Mart 2012 Cumartesi

SUPERONLİNE ADİL KULLANIM KOTASI

Once cebime bir sms aldım sonra Superonline müşteri hizmetleri ile görüştüğümde tarifemin “LİMİTSİZ” olmasına karşın “2ADİL KULLANIM KOTASI” denilen bir sınırlamadan dolayı internet bağlantısını kullanamayacak kadar düşük bir hıza indirdiklerini öğrendim.

Teşekkürler superonline... Ha sen hada TTNET bravo sana . Müşteri hizmetlerine  ağzı laf yapan adamları koyun sözleşmelere küçük küçük yazın kapımıza kadar dayanın limitsizde limitsiz diye inandırın bizi sonrada ADİL KULLANIM diye bir KAMPANYA çıkartın bravo size

 

Emre Akdoğan

3 yorum:

  1. ben de superonline kullanıcısıyım 20mb hız limitsiz telefona msj geldi adil kullanım kotasının %80 nini kullanmışım. Uzun süredir bakmadığım kota sorgulamasına bakdığımda 21,4gb dowland yapmışım biz de limitsiz diye söylenen aslında 25gb dowland kotaymış. gerekli kurumlara şikayetlerimi yapacağım (BTK,Tüketici Hakem Heyetine, Sanayi ve Tiicaret Bakanlığına TBMM vb)

    YanıtlaSil
  2. valla az önce btk ya böle bir şikayet iletisi attım bakalım sonuç ne olacak herkes durumdan şikayetçi olursa mecburen düzeltecekler

    yaklaşık 3 ay önce ttnet kullanıyordum ve süperonline yetkilileri beni telefonla arayarak kampayımız var faydalanmak istermisiniz dedi bana uygun tarifeyi belirttiler bende bu tarife paketine adil kullanım paketi uygulanıp uygulanmadığını sordum hayır uygulanmıyor dediler artı hızınız eskisinden daha iyi ve daha kullanışlı olacağını belirttiler bende bu şartlarda kampanyaya katıldım mart ayının sonunda hızımda düşme olduğunu gördüm kendilerine mail gönderdim beni telefonla arayarak adil kullanım kotasını aştığı için yawaşlattıklarını belirttiler bana adil kullanım kotasna takılmamak için daha fazla ücretli tarifelere geçmem gerektiğini belirttiler şimdi sayın yetkililer burda yazdığım süperonline ile olan telefon konuşmalarının dinlenmesini ve milleti aldatıcı pazarlama tekniği uyguladıklarını belirtmek istiyorum sözleşmeyi okumadan imzaladım muhtemelen bu kurallar vardı sözleşme içinde ama telefonda başka söleyip sözleşmede farklı olması doğrumu bugun çoğu insan bu sözleşmeleri ya hiç okumuyor veya ilk kısmı okuyup imzalıyor..........
    gerekli araştırmanın yapılmasını rica ediyorum saygılarımla osman

    YanıtlaSil
  3. Bende 2 senedir superonline kullanıcısıyım ve iki gün önce gelen bir SMS ile adil kullanım limitini doldurduğum gerekçesi ile 1mb hıza düşürüldüğüm bilgisini aldım. Bana verilen bilgi doğru ise, Mart 2010'dan itibaren abone olanlara böyle bir limit uygulanmaya başlandığı ifade edildi. Ben ise Ocak 2010'da iki senelik bir anlaşma yaptım.Sürem dolduğunda da kullandığım paket ile ilgili bir değişiklik yapmadım. Ancak, Mart ayında tarife değişikliği yaptığımı, bu nedenlede bu kotaya takıldığımı söylediler. Ben hiçbir şekilde tarife değişikliği talebinde bulunmadım. Aynı parayı öderken niçin kendimi mağdur edeyim? Tek yaptığım ev telefonumu "numaranı aktar" kapsamında superonline'a aktarmam oldu. Şimdi bu konuda acaba doğrumu yaptım demeden kendimi alamıyorum. Ben de bu konuda sonuna kadar takipçi olmaya kararlıyım. Benzer problem yaşayanların deneyimlerini burada paylaşmak isterim. Saygılarla.

    YanıtlaSil