23 Mart 2012 Cuma

TURKCELL VINN / "KALİTESİZ HİZMET -YOLUNACAK KAZ MANTIĞI"

23.05.2011 TARİHİNDE 12 AY SÖZLEŞMELİ ALDIĞIM VINN A ( HAT NO: 530 676 47 28 ) AYLIK 29 TL YE ABONE OLDUM. FAKAT HER AY BU ÜCRET ÇOK FAZLA GELMEYE BAŞLADI. TÜRKCELL İN DÜZGÜN HİZMET VEREMEMESİ BAĞLANTININ SÜREKLİ KOPMASI , HATTIN İNTERNETE BAĞLANMAMASI VE KOTA AŞIMI GİBİ SEBEPLERDEN İLK AY HARİÇ DİĞER AYLARDA SÜREKLİ YÜKSEK FATURA ÖDEMEK ZORUNDA KALDIM.SÜREKLİ BAĞLANTI SORUNLARI VE DÜZGÜN HİZMET VEREMEMESİ SEBEBİ İLE ARTIK VINN KULLANMAMAYA KARAR VERDİM, HATTI DA İPTAL ETTİRİP CAYMA BEDELİ ÖDEMEMEK İÇİN TÜRKCELLE CAYMA BİLDİRMEDİM.FAKAT OTOMATİK ÖDEME TALİMATINA ALDIĞIM 3 FATURADAN DÜŞÜK BEDELLİ OLAN BİRİ YATMIŞ,YÜKSEK OLDUĞU İÇİN İKİSİ YATMAMIŞ .TÜRKCELL BEN KENDİLERİNE TARİFEDEN VE PAKETTEN CAYMA ONAYI VERMEDİĞİM HALDE HABERSİZ , UYARISIZ 208 TL LİK CAYMA FATURASI KESİP GÖNDERMİŞ.ÇAĞRI MERKEZİNİ ARADIĞIMDA DA TÜRKCELL ANLAŞMAYI İPTAL ETMİŞ BİLGİSİ VERİYORLAR VE YİNE KONUYLA İLGİLİ HER ZAMANKİ GİBİ YARDIMCI OLAMIYORLAR. ABONELİĞİMİN BİTMESİNE 2 AY KALA 58 TL KESECEKKEN KENDİLERİ ANLAŞMAYI FESH EDİP 208 TL LİK FATURA KESİYORLAR. NE KOPARIRSAK KAR MANTIĞIYLA.YOLUNACAK KAZ GÖRÜYORLAR HERALDE. TÜRKCELL DEN NEFRET ETTİM,GSM DE ÇEKİMİ İYİ OLDUĞU İÇİN ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUM AMA LANET OLSUN.BU DERS OLDU.

 

Deniz Ağca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder