23 Mart 2012 Cuma

Borusan Oto kazık atmayı şirket politikası haline getirmiş

08.07.2011'de Borusan Oto İstinye'den 2011 model BMW 316i aldım. 8. ayda, 14.03.2012 akşamı düz yolda giderken aracın motoru, motorun altındaki yağ haznesinin kendiliğinden arızalanıp kırılmasından dolayı birden güç kaybedip kendiliğinden stop etti (hiçbir kaza veya çarpma olmadan). Allahtan çok yavaş gittiğim için hiçbir kaza olmadı; aksi takdirde hayati tehlike geçirebilirdim.

Borusan Oto üretim hatası olduğunu kabul etti. Ben de bunun üzerine aracın Ayıplı olduğunu, hayatımı riske eden ciddiyette bir arıza olmasından dolayı tamir İSTEMEDİĞİMİ ve onun yerine ayıplı aracın direk değiştirilmesini YAZILI olarak talep ettim.

Bu yazılı talebimi hiç kaale almadan oldu bittiye getirircesine 'Biz tamir ettik, gelin alın' dediler.

Borusan Oto'nun bunun gibi birçok kötü sicili var. Örnek:
www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1076366/bmw-magduriyetimin-giderilmesini-istiyorum/ikkxu

Yine aynı enayi yerine koyma, yine aynı kazık. Burdan çıkan sonuç şu ki Borusan Oto müşterinin haklarını hiçe sayarak müşteriyi alenen kazıklamayı şirket politikası haline getirmiş durumda.

Borusan Oto'yu itibarlı bir şirket zannedip bir ton para vererek araç sahibi olan veya olmayı düşünen bütün vatandaşları uyarıyorum: Aman dikkat; kazığın en büyüğünü yiyip paranızla rezil olabilirsiniz. Üstüne sokak satıcılarının bile yapmadığı şekilde aptal yerine koyulabilirsiniz.

Aracın yenisini, kullanamadığımız günlerin tazminatını,ve/veya ödediğim paranın faiziyle beraber iadesini mahkemeden talep ediyorum.

 

DenizK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder