31 Mart 2012 Cumartesi

hizlial.com sahte ürün yolluyor

hizlial.com'dan alışveriş yapma gafletinde bulundum.antifrizli cam suyu diye bana 5 lt'lik bir bidon içerisinde tamamen boya katılmış çeşme suyunu bana gönderdiler.ürünün üzerinde sadece z-tech yazıyor, başka hiçbir bilgi yok ne üretim yeri ne de üreticinin telefon numarası vs. su anda arabamın cam suyu haznesi çatladı.çünkü hizlial.com adlı site bana sahte bir ürün yolladı.yaklaşık 100 tl lik sanayi masrafı çıktı.aman siz siz olun hizlial.comdan alışveriş yapmayın.bu durumda ben ne yapabilirim.gonderdikleri ürün şu anda bagajımda ve donuk vaziyette -2 derececede bile donuyor.

 

Deniz

1 yorum:

  1. hızlıal.com yakınından bile geçmeyin tamamen kandırmaca bende onlarla sorun yaşadım kesinlikle güvenilir değiller dikkali olsun herkes

    YanıtlaSil