29 Mart 2012 Perşembe

Baby2go Firması

Yaklaşık 7 ay önce bir kızım oldu.Baby2go MarkasınınTrabzon Ba yii Pepito Bebe'den bir araba beğendik.Kendisinden beşik... vs. aldığımız için yine beyefendiyi tercih ettik.Kırmızı Araba ve koltuk,sanırım 8832 oluyor, Marvel Travel(arabası 8812 Marvel),beğendik.Kırmızı yoktu,biz de kırmızı istiyorduk,kendisi beni ertesi gün mutlaka arayacağını,bulamazsa da başka arkadaşından emanet alacağını beyan etti.Biz de ertesi gün arayacak diye bekledik de bekledik.15 gün sonra eşim başka birşey almak için gittiğinde sormuş,cevap,sipariş verdim bekliyorum Nasılsa enayiler bekliyor,aramaya ne gerek var ki?
Ertesi hafta Rize de aynı arabayı Civil Mağazasında buldum,FİYATI 303-TL(8812 Marvel, koltuk yoktu),alıyordum,eşim,diğerine ayıp olur diye aldırmadı.1 hafta daha geçti,haber yok tabii ki.Artık sinirlendim.Rize'ye gittim almak için ama maalesef Kırmızı Marvel satılmış.Depoyu,internet satışı arattım ama maalesef yok.Oturdum tüm Türkiye'yi aradım,hiç birinde yok.İzmir'de bir mağaza 312 TL 'den kampanya yapıp satmış.Ordu Fatoş Bebe'den Yılmaz Bey ile görüştüm,derdimi anlattım,1 ay sonra Bayiler Toplantısı var,orada konuşacağım dedi.Sağolsun,ilgilendi,toplantı sonrası görüştük,ilk çıkan kırmızıyı bana göndereceğini,fiyatın 425 olduğunu ama istersem 380 TL ye gönderebileceğini belirtti.Düşündüm ve açıkçası sinirlendim.303TL olan araba olmuş 425,teşekkür ettim alamayacağımı söyledim.Bir süre geçti eşim aryı alalım dedi.Ben de Civillere baktım,Rize Civil gelecek dedi,geldi hemen gittim.(BU ARADA TRABZON'DA OTURUYORUM).Ne olsun EYFEL desenli kırmızı gelmiş.Tabii ki almadık
Artıkarabayı almaktan ümidikesmiştim.Yine de şansımı deneyeyim dedim.Rize Bebeğim Dünyası'nı aradım,ellerinde olmadığını sipariş verdiklerini,Şubat ortasında geleceğini söylediler.(Görüşmemiz yılbaşından önce veya hemen sonraydı)..Fiyat sordum 343 TL ye geleceğini,fiyatın değişmeyeceğini belirttiler.
Şubat başından beri arıyorom,ha geldi ha gelecek,yok tırla gelecekmiş,yok dağıta dağıta gelirmiş,...vs.Hep sallamaca.
İki hafta önce  Pazartesi güya gelecekti,aradım,gelmiş de başka birine satmışlar.Cuma yada en geç Pazartesi günü başkası gelecekmiş.Mutlaka arayacaklarmış.Hikaye tabii ki,bugün 3 hafta oldu.
Sonuç olarak,arabayı alamadım.Ama Baby2go'nun bayi  kalitesine bakarak Firma hakkında da bilgi edindim.
Fatoş Bebe dışındaki tüm bayiler aynıdır sanırım,insanları sallayan,mal satacağım diye kandıran. Benim gibi enayiler olduğu sürece de mutlaka iş yapacaklardır.r.
Siz siz olun bu markayı iyi tanıyın ve mal almayın.
Kızım neredeyse yürüyecek ama hala arabası yok,bu da saygıdeğer Baby2go Firması ve bayilerinden kaynaklanmaktadır.

 

LEVENT KASIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder