27 Mart 2012 Salı

SATIŞTA ARIZALI OLAN TELEFONUN DEĞİŞİM VE İADE ZORLUĞU

24.03.2012 TARİHİNDE OSMANİYE PARK-328 TEKNOSA’DAN ALDIĞIM "HTC EVO 3D" CEP TELEFONU, ALINMASINA MUTEAKİP SİM KART TAKILMIŞ VE SİM KART ARIZASI VERMİŞTİR. TEKNOSA MAĞAZA YETKİLİSİ "TOLGA BEY" BU TELEFONU DEĞİŞTİREMEYCECEKLERİNİ VE İADE DE ALAMAYACAKLARINI SÖYLEYİP, ANCAK SERVİSE GÖNDERİLİP, SERVİSİN VERECEĞİ RAPORA GÖRE HAREKET EDECEKLERİNİ SÖYLEYİP TELEFONU SERVİSE GÖNDERMEK ÜZERE TESLİM ALMIŞLARDIR. ŞİMDİ TEKNOSA YETKİLİLERİNE SORUYOR UM. BU ARIZALI TELEFONU BANA SATMALARININ SUŞLUSU BENMİYİM DE SATIŞ SONRASI SİM KART TAKILDIĞINDA ARIZALI OLDUĞUNU GÖRDÜKLERİ HALDE BU ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEYİP VEYA İADE ALMAYIP BANA ZORLUK GÖSTEREREK PARAMI İADE ETMEMEKTEDİRLER. ÜRÜNÜN SATIŞI YAPMADAN ÖNCE ÜRÜNE SİM KART TAKIP DENEME ŞANSI VERMİYORLAR. SATIŞINI YAPTIKTAN SONRA DENEDİGİMİZDE İSE, ÜRÜNÜN SATIŞININ YAPILMIŞ OLMASI NEDENİYLE DE DEĞİŞTİRMEK VEYA İADE ALMAK İÇİN DE SERVİS RAPORU İSTİYORLAR. SERVİSE GİDİP-GELMESİ VS. GÜNLER ALIYOR VE BU SEBEPTEN DOLAYI BİZLERİ ÇOK MAĞDUR EDİYORLAR. KADERİMİZ DE SERVİSİN VERECEĞİNE RAPPORA BAĞLANIYOR. AYRICA BEN BU TELEFONU DA HEMEN İHTİYACIM OLDUĞUNDAN ALDIM. BEN DENİZCİ BİR İNSANIM VE GEMİDE ÇALIŞTIĞIMDAN DOLAYI BU TÜR UYGULAMALARLA BENİ İŞİMDEN DE ALIKOYMUŞLARDIR. ÇÜNKÜ BEN BU TELEFONU KREDİ KARTIMLA ALDIM VE PARA İADESİ İÇİN BENİM KREDİKARTIM OLMASI GEREKMEKTEDİR. BU TELEFONU GEMİDE KULLANMAK VE HABERLEŞMEMİ SAĞLAMAK İÇİN ALDIM. GEMİYE GİDEBİLMEM İÇİN YENİ BİR TELEFON ALIP, PARAYI DA TEKNOSAYA BAĞIŞLAMAM MI GEREKİYOR.  TEKNOSAYI KINIYORUM!

 

Fahri Sözer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder