27 Mart 2012 Salı

Beko müşterisi ile resmen oyun oynuyor.....

Beko su ısıtıcısı ile ilgili çok sesli çalıştığı için bir şikayette bulunmuştum beko.com.tr den aradılar ve servise götürmemi orda arkadaşlar baksın gereken neyse yapılacak dediler. Beko servisine götürdüm test ettiler ve bu modeller böyle çalışıyor dedi arkadaş. Eve geldim yaklaşık 10 gün su ısıtıcısı sessiz çalışmaya başladı. ve 10 gün sonra yine eski çalıştığı gibi sesli çalışıyor. evde durulmuyor sesten ben tekrar mesaj attım. Bana servise tekrar getirmemi söylüyorlar. Müşteri ile dalgamı geçiyorlar ben bir defa götürdüm bu modeller böyle çalışıyor diyip gönderdiler. Ben ikinci kez servise götürmek zorunda değilim. Bir kere götürdüm adam gibi baksalardı. Bir sürü para verdim en iyi olsun diye karşılığı bu olmamalı ürünün kalitesi beş para etmez. Rezikllikten başka bir şey değil. Satılan malın arkasında durun lütfen Bu 4 mesajı atışım ilgilenmenizi önemle rica ediyorum. Bir daha beko marka tek bir şey evime sokmam. Beko bayisine uğramam bile eve gelenlerin sesi duyunca tepkileri beko markasının kötülenmesine yetiyoda artıyor bile.

 

Sibel Karasular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder