27 Mart 2012 Salı

Samsung şikayet

19.02.2012 tarihinde izmit real darty firmasından samsung marka çamaşır makinesi satın aldım. 21.02.2012 tarihinde darty firması irsaliyesi ile makine tarafıma makineyi teslim etti. 22.02.2012 tarihindesamsung servisi kapalı kutuyu açarak makineyi kurdu ve gitti. 19.03.2012 tarihinde makinenin altından su kaçırdığını farkettim. 20.03.2012 tarihinde servise kayıt açtırdım. 21.03.2012 tarihinde samsung izmit yetkili servisi geldi. Makinede üst kapak tırnaklarından kırık, kazan delik, diye rapor tuttu makineyi servise götürdü. Bugün 26.03.2012 de samsung izmit yetkili servis telefon ile arayarak bu makineyi garantiden değiştiremeyeceğini hatta tamir bile edemeyeceğini kullanıcı hatası olduğunu söyledi. Şubat 29 çektiğinden dolayı makinenin tarafıma teslim edildiği tarihten itibaren 30 gün dolmadığı için normal şartlarda makineyi yenisi ile değiştirmeleri gerekmekte idi.
Kazanın nasıl kırılacağını sorduğumda içine toka veya sert bir cisim kaçarsa kırar dedi. Peki benim makinenin içinde bu var mı diye sorduğumda yok dediler. Üst kapak nasıl kırılır onu anlayabilmiş değilim ben salak mıyım yeni makinenin kapağını açacağım. Büyük bir ihtimalle servis açarken kırdı. Benim üzerime kalmış durum da şu anda. Samsung a sadece 444 lü numarasından veya internet sitesinden ulaşabiliyorsunuz. Mail attığınızda standart değişim şartları ve genel bilgi gönderiyorlar. Sorununuzla alakalı cevap yok. Samsung servisi aradığınızda genel merkez onay vermiyor kullanıcı hatası dedi yapacağım bir şey yok diyor. Ortada tek gerçek var 1.500 tl verdiğimiz bir makine var bozuk kullanılmıyor. Muhatab yok. Darty zaten hiç ilgilenmiyor. Samsung servise topu atıyor. Bu kadar şeyden benim çıkardığım sonuç iki tane
1.      Makine tarafıma teslim edilirken nakliye esnasında hasar gördü, gelip kuran samsung servisi makineyi denemeden kurup gittiği için bu kırıklar farkedilmedi. Servis o gün tutanak tutmadığı için darty kendini kurtardı. Samsung Servis samsung genel merkeze3 topu attığı için kurtardı. Samsung genel merkez kullanıcı hatası deyip kendini kurtardı. Kendini kurtaramayan kim 1.500 tl verip makineyi kullanamayan ben.
2.      Makine koreden hasarlı bir şekilde geldi. Kapalı kutunun içinde olduğu için kimse farketmedi. Yine kendini kurtaramayan ben.

Burası Türkiye olduğu kimse hakkını arayamadığı yada aradığı zamanda netice alamadığı için dünya samsung ta, darty de türkiye şartlarına uyum sağlamış.

Tamer Ak

2 yorum:

  1. Engin Beksaç22 Nisan 2012 15:38

    İlk kez bir samsung ürünümden memnun değilim. Çamaşır makinesini bütün kıyafetlerimde kalıcı koku sorununa sebep olduğundan dolayı, firmayıda böylesine basit bir sorunu çözemediği için tebrik ediyorum. Bugün itibarı ile makine takılı olduğu prizde elektrik olmasına rağmen çalışmamaya başladı. Servis olarak gelen arkadaşların bazılarını da hayal güçlerinden dolayı tebrik ediyorum, kokuya sebep olan şey çamaşır deterjanını nem almaması için ağzı kapalı bir plastik kutuda saklıyor olmam ve deterjan almak için açma kapama esnasında içine kaçan havanın da deterjanda iyonlaşmaya??? sebep olması gibi olasılıkları kimyadan hiç anlamayan bir patlayıcı mühendisine anlatıyor olmaları mükemmel. Başka bir Samsung yetkili satıcısının ise makinemdeki sorunu ifade ettikten sonra nasıl çözüme ulaşabilirim soruma cevap olarak "makine ucuz olsun diye Media Markt'tan alırsanız böyle olur işte ucuz olmasının bir sebebi var bizden alsaydınız servise bastırır gerekiyorsa hemen yenisi ile değiştirirdik" demesi sıfır bir ürün için ne demektir yorumu siz yapın.

    Müşterilerinize böyle sıkıntılar yaşatmaya devam etmemeniz dileğiyle, hayırlı işler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. media markt zaten lanet bir firma doğru demişler size bence. memnuniyetin sağlanmasını istiyorsan ya dartyden ürün alıcaksın ya da çok iyi bildiğin bir bayiden.

    YanıtlaSil