21 Mart 2012 Çarşamba

KAMİL KOÇ un rezaleti !!!!!

18.03.2012 tarihinde saat 08.00 izmir-bursa-istanbul 1157667 sefer nolu otobüse bindim.bilindiği üzere muavin bana nerede ineceğimi sordu bende gemlik te ineceğimi söyledim.Saat 13.50 civarında gemliğe giriş yaptık,1 müddet sonra otogarın yanından geçtiğimizi fark ettim ama gemliğe daha yeni taşındığımdan dolayı otobüslerin nereden otogara giriş-çıkş yaptıklarını bilmediğim için müdahele etmedim.1 müddet sonra muavine gidip gemlik otogarına ne taraftan gidiyosunuz diye sordum.anında otobüsü durdular ve beni yol kenarında bıraktılar,bende buraların yabancısı olduğumu bu yoldan herhangi bir otobüs, dolmuş vs. nin geçtiğini bilmediğimi söyledim.servis aracı gönderip beni aldırmalarını istedim,ilgileneceklerini söyleyip gittiler ve ne oldu biliyomusunuz tabi ki ne gelen oldu ne giden tam 1 saat 35 dakika bekledim sonra yaklaşık 40 dk yürüdükten sonra bir benzinliğe ulaştım oradan benzin almakta olan birinden rica ettim ve beni gemliğe kadar bıraktı.şimdi soruyorm size arkadaşlar adına,marka değerine güvendiğimz kamil koç un müşterilerine layık gördüğü bu mudur?benim başıma geldi kendimi geçekten enayi gibi hisettim.ailenizin veya kendinizin bunları yaşamasını istemyorsanz bu firmayı kesinlikle tercih etmeyin.bu günden sonra gideceğim yere yürüyerek giderim 1 daha da kamil koç un kapısınn önünden bile geçmem.

 

Volkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder