29 Mart 2012 Perşembe

Darty Şikayet

darty pendik şubesinden samsung marka notebook aldım garantisini uzaltalımmı dediler hayır dedim çalışan arkadaş bak uzaltırsanız 2 yıl firma garantisi bir yılda biz veriyoruz 3 yıl oluyor ve bu 2 yılıda içine alıyor düşmeye kırılmaya ve yüksek voltaj dan yanmayı herşeyi karşılıyor dediler bende onların lafına güvenerek olur dedim ve şuan leptop un bataryasının bir tırnagı kırıldı bende götürdüm 189 lira ücret çıkardılar kabul etmedim sonra müşteri memluneyeti deyip 120 liraya düşürdüler aslında ayıplarını anladılar garantiyi yapanakadarmış yalanları yani kısacası darty den çok şikayetçiyim

 

Sinan Uysal

3 yorum:

  1. dün kocaeli real dary magazasından televizyon aldım.bugun servis tel ediyor televizyon geldiyse takalım böyle sorumsuzluk ilk defa yaşıyorum.mazeretimi bildirmeme ragmen benimle dalga geçer gibi isyanbuldaki müşteri temsilcileri,izmitteki magazadaki çalışanların teslim ettik degişleri en kötüsü çağrı merkezinden randevu almamıza ragmen telefonda ilgilenmemeleri kısacası tamamen büyük bir fiyasko.çarşıdaki küçük bir magaza bile ogün hemen gelip televizyonu takarlardı.ben şahsen çok şaşırdım bana darty tavsiye etmişlerdi ama benakrabalarıma ve tanıdıklarıma kesinlikle tavsiye etmicem.verdiğim telefon parasına üzülüyorum insanlar salak yerine bu kadar konmaz...

    YanıtlaSil
  2. çiğdem tuncer15 Mayıs 2012 18:09

    kırık olunca tabiki garanti dışı olur. ek garanti bende almıştım.firma garantisi bittikten sonra devreye giriyor.siz muhtemelen yanlış anladınız.bana gayet açıklayıcı bir şekilde anlatıldı. ne zaman alışveriş yaptıysam da hep dartyden memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. işte bilinçli bir müşteri

    YanıtlaSil