21 Mart 2012 Çarşamba

BANKALARIN YENİ OYUNU

Akbank'ın süresi geçmek üzere olan kart yerine yeni kart gönderirken göndermiş olduğu zarfta puanlarınız mevduat hesabınız vs... falan devretmiştir yeni kartınıza diye yazan bir kağıdı geldi kuryeden aldım çeşke lamz olaydım meğer borç devretmiyormuş. Bu ne demek diyenler için söyleyeyim eski kartı borcunu gördüğünüz ekranda yeni gelen kartın borcunu göremiyorsunuz sonuç yeni gönderilen kartın numarası farklı olduğu için onu tekrardan ya kartı çıkartıp yada ayrıyaten baknmanız lazım eğer kredi kartı borcumu öde menüsünden girerseniz yeni gelen kartın borcunu göremez ve ödeyemezsiniz eeee ne olur ödenmemiş borcunuzu anlayana kadar faizi cebe indirmiş olacaklar ohhhh.Telle aradım müşteri hizmetlerini dedim tek borc olsun niye herşey devrediyorda borcuda yeni gelen karta aktarmıyorsunuz limit devrediyor eski borç kadar kalıyor puan devrediyorda neden borç devretmiyor dedim telefonda yetiştirdikleri eleman diyorki kartı aldığınızda numara farkına siz niye bakmadınız bu sizin yanlışınız bak bak ukalaya bak biraz daha konuşsam suçlu ben çıkıcam neyse bende şubeye gideyim soruyım bari dedim telde bana dediki gidin ama borç şimdiye kadar hiç devretmedi devretmez devretmeyecek demedimi bende şikayet ederim sizi dedim akbankı edin dedi o sizin bileceğiniz iş dedi 1-2 kişiden de bir şey olmaz gibi kelimeler söyledi peki züleyha hnm. dedim kapatttım.(bendeki sabra bak. :))Neyse şubeye gittim müşteri ilişkileri yetkilisiyle görüştüm.He He anladum anladum dedi siz yerden göğe kadar haklısınız bu bizim bankanın satış tekniği ne yapalım dedi bende şikayet ederim dedim ne olacakki dedi 1000 kişi falan olsa belki falan dedi.Burdan sesleniyorum tüm kredi kartı kullanıcılarına yeni kart geldiğinde dikkat edin numarası aynımı diye süsleyip renk değiştirip kart numarasını değiştiriyorlar benim dikkatli bir kullanıcı değilseniz eğer yeni borcu görmez bir sürüüü fazi ödersiniz onlarda hedeflerine ulaşırlar.Akbank yetkililerine sesleniyorum Amerika keşfedilmiş tekrardan keşfetmeye çalışmayın kimin aklına gelmişse eğer bu sistem yanlış olmuş.Müşteriyi ararsınız kartınızı değiştirelimmi diye sorarsınız müşteriniz kabul ederse biz borcu devredemiyoruz ama onu bile yapamıyoruz deyip söyleyin müşteri buna rağmen kabul ederse o zaman değiştirin kardeşim müşteri istmeden kart süresi bitti diye fırsattan istifade eminönü satış tekniği (misal) gibi kakalama taktiği yapıp bunca yıllık güven ve prestijininiz sarsmayın.

 

Not:Çalışanlarınıza şunlarıda öğretin 1 müşteri ne kadar değerli ve bir müşteri yüzünden kaç adet müşteri kaybedilir.Ben sizin müşteri eğitimlernize katıldım siz anlatıp siz yapmıyorsunuz çok komik yaniiii ..

 

Bülent Kayalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder