28 Mart 2012 Çarşamba

AYAKKABI DUNYASI UNLU MARKALARI YETKİSİZ KENDİ GARANTİSİNİ İNCELİYOR

FORUM istanbul avm de ayakkabı dunyasından scooter bot aldım bot b3 ayda su aldı ve magazaya getirip verdik urunu incelemeye vericeğiz dediler aradan 2 hafta sonra cevap olarak red cevabı geldi. scooter aradım durumu sedat bey var ona anlattım urun bize gelmedi dedi. magazayı aradım biz urunleri ankarada merkez ofiste mehmet yurekli gozetimindeki bir ekibin urunleri inceleyerek garanti veya degil kararlarını veriyor dedi. mehmet beye sorunu sormaya çalıştım ben sisle muhattab olamam dedi ve beni kılasık muşteri yetklisine aktardı. durumu scooter merkezde sedat beye anlattım. biz hiç bir firmaya urun inceleyıp karar verme yetkisi vermiyoruz urunleri biz inceler ve kararlarını veririz dedi urunu kendisine gondermemi ıstedi tesekkurler scooter .

 

Ercan

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder