25 Mart 2012 Pazar

Baklavada fıstık yerine bezelye yedik!

pelitDün baklava almak üzere gittiğimiz Pelit pastanesinde baklava da şöbiyet de o kadar güzel duruyordu ki ikisinde de aldık.. eve gelip büyük bir iştahla kutuyu açtık. Daha ilk şöbiyette ben yediğimin fıstık olmadığını çok net anladım da ne olduğunu konduramadım. Bir de baklava denedim aynı! Bu arada annem de ne yediğini farketmiş dedi ki "Allah kahretmesin Pelit gibi bir pastanede bunu yapıyorsa yazıklar olsun" dedi. Efendim meğer merdiven altı pastanelerde maliyeti ucuza getirmek için fıstık yerine bezelye konurmuş. Bu süte su katmak gibi kabul edilemez bir durum! Pelit pastanelerini kınıyor bu ayıplarının bir an evvel önüne geçmelerini istiyoruz. Ha bir daha pelitten alış veriş yapmayız o ayrı.. zira baklavayı çöpe atacak kadar zengin değiliz.

 

Ebru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder