29 Mart 2012 Perşembe

sehirfirsati.com

01/03 /2012 Tarihinde http://www.sehirfirsati.com/  dan almış olduğum 2 adet ( 2 kişilik) B&Y Sağlıklı Yaşam kuponu ile yaptıracağım gıda intoleransı ( ) ve alerjik testi karşılığında kişi başı 119 tl para ödedim,, 07/03/2012 tarihinde randövü alıp Ablam ile birlikte testlerimiz yaptırmak üzere Erdek’ten kalkıp İstanbul’a gittik,, bugün e-maillerimize test sonuçlarımız geldi.Ancak karşılaştırdığımızda Ablam ile sonuçlarımızın aynı olduğunu görünce  “Sağlıklı Yaşam”  merkezini sonuçlarının aynı olduğunu anlattım, cevapları aynen şöyle idi, aynı gün Nursen Beyhan isimli ( Bu arada benim ismim (Nursen Bayhan) başka bir kişininde test yaptırdığı ve testlerimizin karıştığını söyledi,, bende gülerek dünyanın sonu geldiğini aynı gün benim isim ve soyismimden 1 harf eksik bir kişinin test yaptırıp üstelik yine benim öz ablamla aynı çıkmasının imkansız olduğunu söyledim,, Kontrol ederiz diyip telefonu kapadılar, 10 dk sonra yeni bir e-mail yollandı bu defada çok farklı sonuçları olan test geldi, yeniden aradım, bu defada Nursen isimli değilde Beyhan soyisimli bir hastanın sonuçlarının rusyadan yanlış gönderildiğini, bu yolladığımız doğru dendi,,  aynı mailde gıda intolerans testimizde vardı ( ) 800 çeşit gıdaya karşı yaptırdığımız test yine ablamla birebir aynı, Dünya çapında yayın yapan şehirfırsatları sitesinin böyle uyduruk asılsız yerleri sitelerine almalarını kınıyorum,,  Bu iş yeri hakkındada gereğinin yapılmasını istiyorum ,,

 

Nursen bayhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder