22 Mart 2012 Perşembe

Müşteri hzimetleri-servis bakım KOORDİNASYON eksikliği

2,5 hafta önce HYUNDAİ Genel Merkezi adına aradığını söyleyen bi araştırma firması, bu kurumun ismini kullanarak, eğer aracımın servise gitme zamanı geldiyse benim adıma randevu alıp beraber gidebileceğimzi ve gizli müşteri olarak servislerini denetleyeceklerini ve bana da .....TL tutarında bi indirim sağlayacağını belirtmişlerdir. Açıkçası cazip geldi ve randevu sürecini başlatabileceğimzi söyledim.. VE yine arayacaklarını söylediler. VE konuşma, o konuşma..2,5 hafta beklememe rağmen, madem bişey yapılacak böyle bir hizmette var, hala geri dönüş YOK..ondan sonra genel merkezlerini aramama  ve bu sürecin doğruluğu hakkında teyit vermelerine rağmen hala bana geri dönüş olmadı..ve bende naapcağımı şaşırdım.. Her anketlerine katıldığım, HYUNDAİ ismini kullanrak bu çalışmayı yapan ve ilgili hiçbir yetkili bu durumun telafisi ile ilgili bana geri dönüş yapmadı.. Müşteriye karşı bu kadar CİDDİYETSİZ olunmaması gerektiği ve mağduriyetimin telafisi konusunda şüphelerim oluştuğu bu kurumdan ŞİKAYETÇİYİM..

 

Eyüp Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder