31 Mart 2012 Cumartesi

Avea'dan yüksek gelen faturalar ve müşteri hizmetlerinden yanlış bilgilendirilme

7 senedir avealıyım, temmuz ayına kadar faturasız hat kullanıyordum. 2011 temmuz ayında faturalıya geçtim ve 2011 aralığa kadar 25-30tl arası faturam geliyordu. 2011 aralık-2012 mart arasında gelen faturalarım 35tl, 47tl gelmeye başladı ve giderek arttı. Mail atarak iletişime geçtim ve açıklayıcı olmasa da cevap aldım. Ancak hiç kullanmadığım halde internet paketi, ek paketler, süremi aştığım vs bahaneler öne sürdüler ki tek tek incelediğimde vergilerin yüksek olduğunu gördüm. Mecbur faturalarımı ödedim. Şubat ayı faturamın 80-85tl civarı gelmesi üzerine müşteri hizmetlerini aradım ve taahüdümün olup olmadığını sordum, çağrı merkezinde konuştuğum kişi muhtemelen hattımı taşıyacağımı anladı ve sordu, ben de sorun çıkarmamaları için hayır faturamın yüksek gelme nedeni vs dedim. Ve bugün gelen mailden aslında taahüdümün olduğunu öğrendim. Hat taşıma süresindeki 1hafta-10günlük kullanım bedelini ödeyeceğimi biliyordum ancak şu an 105tl faturam geldi. Ve taahüde uymama bedeli altında 41tl ek masraf çıkıyor. Bunu çıkardığımda bile 65tl konuşmadığıma eminken, bana 'yok' denildiği halde taahhüdümün olmasını nasıl açıklıyorsun avea? Giderayak koparabildiğimi koparayım tavrınız hiç yakışmadı, müşteri kaybediyorsunuz.

 

Azize Yıldız

1 yorum:

  1. sn Azize hn.ben de sizin kaderinizi yaşadım bu aveanın Allah **** versin.25lik tarife diye tarifemi değiştirdim sonra bana yok msj yok iletişim vergisi diye 100-150 tl fatura göndermeye başladı.

    hatta en son 350 tl tutarında bir faura geldi hemen hattı iptal ettim turkcelle geçtim ancak o saçma fatıurayı da ödedim.

    siz ne yaptınız hiç yasal yollara başvurdunuz mu acaba ?

    teşekkürler,
    saygılar.

    YanıtlaSil