28 Mart 2012 Çarşamba

Samsung yüzünden sürekli mağdurum

01 07 2010 tarihinde aldıgım s5233w telefon 2.ye bozuluyor dokunmatigi çalışmıyor ikinciye serviste ve ben şimdi ve daha önce arkadaşlarımdan istedigim telefonu kullanıyorum.Aynı telefondan arkadaşımda aldı ve 2. yeaynı sorunu yaşadı.Bu modelde sürekli aynı sorunların yaşandıgını ve üretimden kaldırıldıgını ögrendik.Telefon 2.ye servise gidiyor ve ben uzun süre telefonsuz kalıyorumbu süre içinde yerine telefonda verilmiyor ve ben başkalarından kullanmak için telefon istemek zorunda kalıyorum.Ayrıca telefon rehberim gidiyor bu defa mesajlarımda 250 kontür numarasıda vardı ve oda gitti.magduriyetimi bildirmek için 444 77 11 i aradıgımda ve tüketici haklarına başvuracagımı söyledigimde kanuni hakkınız kullanın diye söyledi bende bugün tüketici haklarına başvuracagım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder